• /
  • Historia

Historia

Maximus Broker jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży brokerów ubezpieczeniowych.

Firma Maximus Broker sp. z o.o. została założona w roku 2001 r. Założycielem, właścicielem a jednocześnie Prezesem Spółki jest Remigiusz Breński. Początkowo firma funkcjonowała pod nazwą Medic Eurobrokers sp. z o.o., ale w lutym 2005 roku nastąpiła zmiana nazwy na Maximus Broker sp. z o.o.

Od samego początku naszej działalności specjalizowaliśmy się w kompleksowej obsłudze jednostek samorządu terytorialnego i spółek komunalnych. Jako jedni z pierwszych stworzyliśmy program kompleksowego ubezpieczenia dla gmin lub powiatów wraz z podległym jednostkami budżetowymi oraz zaczęliśmy przeprowadzać dla naszych klientów procedury przetargowe na wybór ubezpieczyciela w trybie Ustawy – prawo zamówień publicznych, co przełożyło się na znaczne poszerzenie i uszczelnienie zakresu ochrony ubezpieczeniowej przy jednoczesnym obniżeniu kosztów ubezpieczenia. Dzisiaj każdego roku przeprowadzamy ponad 100 procedur przetargowych na wybór ubezpieczyciela dla naszych Klientów.

Z każdym rokiem Nasze kompetencje rosną

Na dzień dzisiejszy zajmujemy wysokie pozycje w rankingach firm brokerskich. Nasz sukces nie byłby tak spektakularny bez elastyczności i indywidualnego podejścia do każdego z klientów. W Naszej firmie pracuje ponad 100 osób, z wysokimi kwalifikacjami. Prowadzimy kompleksową obsługę ponad 800-set podmiotów, w tym prawie 600 jednostek samorządu terytorialnego w całym kraju, a ich liczba ciągle rośnie.

Domeną firmy jest obsługa jednostek samorządu terytorialnego oraz spółek komunalnych. W ciągu ostatnich lat wdrożyliśmy wiele specjalnych programów ubezpieczeniowych o zasięgu ogólnopolskim dedykowanych właśnie dla Klientów samorządowych, w tym m.in. program ubezpieczenia funkcjonariuszy publicznych, programy branżowe na grupowe ubezpieczenie na życie czy też programy ubezpieczenia środowiskowego.

Kapituła Lidera Rynku w 2008 r. uznała Maximus Broker – NAJLEPSZYM BROKEREM W POLSCE obsługującym jednostki samorządu terytorialnego.

Nasza kadra i struktura

Firma Maximus Broker posiada rozbudowaną strukturę wewnętrzną i składa się z kilku biur. Rozwój wewnętrznej struktury organizacyjnej był odpowiedzią na wzrost liczby klientów i ich oczekiwania.

Prezesem Maximus Broker Sp.z o o. jest Remigiusz Breński posiada wykształcenie wyższe prawnicze, i jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył również studia podyplomowe z ubezpieczeń gospodarczych na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Początkowe doświadczenie w branży nabył w dużej ogólnopolskiej firmie brokerskiej.

Maximus Broker bardzo starannie dobiera kadrę pracowniczą. Zatrudniamy osoby o najwyższych kwalifikacjach z wykształceniem prawniczym i ekonomicznym. Dodatkowym aspektem jest doświadczenie w obsłudze podmiotów stosujących prawo zamówień publicznych. Takie wyselekcjonowane podejście gwarantuje naszym Klientom profesjonalną i wysokiej jakości obsługę, a także wpływa na rosnące zaufanie coraz to nowych Klientów. Pracownicy Biura Obsługi Szkód, są osobami legitymującymi się wyższym wykształceniem technicznym i długoletnią praktyką w zakresie likwidacji szkód w zakładach ubezpieczeń.

Budujemy prestiż poprzez doświadczenie

Wysoka ocena kompetencji naszych pracowników przez naszych Klientów, stale rosnąca liczba Klientów oraz zasięg ogólnopolski – pozwalają uznać naszych brokerów za wybitnych specjalistów w zakresie obsługi brokerskiej podmiotów samorządowych i innych podmiotów gospodarczych.

Zaufanie potwierdzone w liczbach

Jesteśmy dużą solidną firmą, wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych Klientach.

ponad

800

klientów zaufało Naszej firmie

ponad

70 mld pln

wynosi majątek powierzony obsłudze Naszej firmy,

135 mln pln

składki rocznie płacą Nasi Klienci za ubezpieczenia majątkowe i na życie

135 tyś

osób jest chronionych opracowanymi przez Nas programami ubezpieczeń na życie,

120 tyś

procesów likwidacji szkód przeprowadzili pracownicy Naszej firmy,