Ubezpieczenia dla podmiotów stosujących prawo zamówień publicznych
Zakres prowadzonej przez Maximus Broker opieki brokerskiej dla stosujących prawo zamówień publicznych podmiotów obejmuje:
Zarządzanie ryzykiem
Analiza występujących u klienta ryzyk oraz potencjalnych zagrożeń pod kątem możliwości ich ubezpieczenia. Obejmuje również doradztwo w zakresie wyboru ryzyk i zakresu ubezpieczenia w taki sposób, aby zapewnić optymalną ochronę ubezpieczeniową przy minimalnych kosztach ubezpieczenia.
Opracowanie programu ubezpieczeniowego
Optymalne dostosowanie zakresu ochrony ubezpieczeniowej w uzgodnieniu z Klientem, poprzez dobór produktów ubezpieczeniowych, zakresu i systemu ubezpieczenia w taki sposób, aby zapewnić szczelną, wzajemnie uzupełniającą się ochronę ubezpieczeniową.
Wdrożenie programu ubezpieczenia
Wdrożenie programu ubezpieczeniowego oraz bieżąca obsługa ubezpieczeniowa obejmuje
w szczególności:
Przygotowanie dokumentacji i pomoc w przeprowadzeniu postępowania, w tym:
a. Opracowanie dokumentacji dot. postępowania wraz z programem ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności
Specyfikacja warunków zamówienia przygotowana przez nas obejmuje całość materiału przeznaczonego do udostępnienia wykonawcom w trakcie przetargu w tym:
- część opisową wraz z systemem oceny ofert oraz określeniem wymogów formalnych dotyczących składanych ofert;
- program ubezpieczeniowy stanowiący optymalne dostosowanie zakresu ochrony ubezpieczeniowej do potrzeb gminy;
- wszelkich załączników do programu ubezpieczeniowego, m.in. z wykazem majątku
i informacjami do oceny ryzyka.
b. Określenie wartości zamówienia
Pracownicy naszej firmy przygotowują szacunek składki ubezpieczeniowej w poszczególnych ryzykach na podstawie programu ubezpieczenia, danych dotyczących majątku oraz indywidualnej oceny ryzyka.
c. Opracowywanie odpowiedzi na pytania Ubezpieczycieli
Nasi pracownicy opracowują propozycje odpowiedzi na pytania Ubezpieczycieli pojawiające się w trakcie procedury przetargowej (lub negocjacji w przypadku zapytania ofertowego) i przesyłają Państwu do akceptacji.
d. Merytoryczna ocena ofert
Przygotowujemy formularze oceny ofert i pomagamy w ocenie ofert złożonych przez wykonawców pod względem ich kompletności i zgodności ze wymaganiami SIWZ i programu ubezpieczenia. Ocena ofert złożonych kończy się raportem, w którym podajemy, czy mamy uwagi do poszczególnych ofert, których wykonawców należy wezwać do uzupełnienia dokumentów i/lub złożenia dodatkowych wyjaśnień lub też, które oferty podlegają odrzuceniu.
e. Nadzór nad prawidłowym wykonaniem umów ubezpieczenia oraz wprowadzanie zmian do tych umów
Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem umów ubezpieczenia obejmuje w szczególności:
- merytoryczne sprawdzenie polis i załączników ubezpieczeniowych oraz ich zgodności ze złożoną ofertą,
- dostarczenie do Klienta dokumentów ubezpieczeniowych,
- pisemne informowanie o terminach płatności składek,
- zawieranie na polecenie Klienta doubezpieczeń w okresie ubezpieczenia oraz szukanie ofert na rynku na ubezpieczenia wybiegające poza zakres określony w pierwotnym przedmiocie ubezpieczenia,
- opracowywanie rekomendacji i analizy ofert dla Klienta,
- informowanie z wyprzedzeniem o terminach wznowień ubezpieczeń,
Skontaktuj się z nami
Potrzebujesz naszej pomocy? Wybierz najdogodniejszy dla Ciebie sposób kontaktu z nami.
tel.: 56 669 05 00
kom: 722-390-123
info@maximus-broker.pl