Aktualności

Broker ubezpieczeniowy

Podstawowe obowiązki:

  • obsługa Klientów
  • odpowiedzialność za powierzone zadania
  • archiwizacja danych
  • spotkania z Klientem
  • utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami
  • bieżące przygotowywanie analiz i opracowań

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, min. licencjackie
  • zdany egzamin brokerski w zakresie ubezpieczeń
  • doskonałe zdolności interpersonalne, w tym przede wszystkim umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami
  • zdolność do szybkiego uczenia się, dokładność, dbałość o szczegóły
  • umiejętność nawiązywania i utrzymania pozytywnych relacji z Klientami
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
  • dodatkowe wynagrodzenie prowizyjne
  • szkolenia praktyczne i teoretyczne
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna).

Oferty (list motywacyjny i CV) prosimy przesyłać listownie do siedziby firmy ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń lub na adres praca@maximus-broker.pl

Zaufanie potwierdzone w liczbach

Jesteśmy dużą solidną firmą, wszystko co robimy, robimy z myślą o naszych Klientach.

ponad

800

klientów zaufało Naszej firmie

ponad

70 mld pln

wynosi majątek powierzony obsłudze Naszej firmy,

135 mln pln

składki rocznie płacą Nasi Klienci za ubezpieczenia majątkowe i na życie

135 tyś

osób jest chronionych opracowanymi przez Nas programami ubezpieczeń na życie,

120 tyś

procesów likwidacji szkód przeprowadzili pracownicy Naszej firmy,